Suomen Naturistiklubi ry

Rekisteröity yhdistys: Suomen Naturistiklubi ry on rekisteröitynyt vuonna 2001. Sillä on jäseniä noin 150. Kotipaikka Turku. Kansainvälisen INF-naturistiorganisaation jäsenyhdistys Suomen Naturistiliitto ry:n kautta.

Jäseneksi hyväksyminen: Suomen Naturistiklubi ry hyväksyy hakemuksesta jäsenikseen perheitä, pariskuntia sekä yksinäisiä miehiä ja naisia ilman tasapäisyys-vaatimusta. Yhdistyksellä on jäsenistöä koko Suomessa, mutta jäsenistölle suunnattu toiminta keskittyy Varsinais-Suomeen ja pääkaupunkiseudulle. Lisäksi järjestetään yhteistilaisuuksia muiden Suomen Naturistiliitto ry:n jäsenyhdistysten kanssa.

Liittymismaksu: Ei liittymismaksua.

Jäsenmaksu: 22 euroa / henkilö / kalenterivuosi (yli 18 v)

Normaalien uimahallitilaisuuksien osallistumismaksut jäsenille: 12 euroa yli 18-vuotiailta (sisältää tarjoilut). Päätoimiset opiskelijat, työttömät työvoimatoimiston työnhakijat sekä äitiys- ja vanhempainlomalla olevat puoleen hintaan. Alle 18 v ilmaiseksi. Muut tilaisuudet eri hintaan.

Normaalien uimahallitilaisuuksien osallistumismaksut yhdistyksestä kiinnostuneille: 10 euroa yli 18-vuotiailta (sisältää tarjoilut). Muut tilaisuudet eri hintaan. Yhdistyksestä kiinnostunut voi käydä tilaisuuksissa enintään 2 käyntikertaa ennen kuin on anottava jäsenyyttä ja maksettava jäsenmaksu, jos aikoo jatkossakin käydä tapahtumissa.

HUOM ! Jos jäsen tuo mukanaan uuden henkilön tutustumaan normaalihintaiseen tapahtumaan, niin hän pääsee itse tapahtumaan yhden kerran puolella hinnalla !

Tapahtumien sijainnit ja kellonajat näkee yhdistyksen kotisivulta.

Yhteystiedot: