ASSELIT ja TASSELIT heilumaan Virkistyshotelli Yyterissä

Humoristinen ASSELIT ja TASSELIT heilumaan -viikonlopun vietto Yyterin Virkistyshotellissa 31.1.-2.2.2020. Osallistuminen ei edellytä minkään naturistiyhdistyksen jäsenyyttä, mutta edellyttää etukäteisilmoittautumista 15.1.2020 mennessä.

Teatteriesitys Naturisteille Turussa

Turussa, yksityinen teatteriesitys harrasteteatteri Maneerissa (Puutorin reunassa, sisäpihalla, Maariankatu 1) lauantaina 22.2.2020 klo 19. Menemme katsomaan esitystä "Ensimmäiset harjoitukset". Esityksen hinta on 14 euroa / henkilö sisältäen myös kahvin/teen + pullan. Kaikki mukaan, niin jäsenet kuin muutkin kiinnostuneet. 38 nopeinta pääsee mukaan. Osallistuminen ei edellytä minkään naturistiyhdistyksen jäsenyyttä. Esiintyjät ovat puettuja, mutta katsojat eivät ! Ilmoittautuminen tällä lomakkeella.

NATURISTIPÄIVÄT

Vuoden 2020 Naturistipäivät vietetään Säkylän Kristallirannassa 7-9.8.2020. Tapahtuman ohjelma, majoitusvaraukset yms julkaistaan alkuvuoden aikana ja majoitusvaraukset alkavat viimeistään helmikuun 2020 aikana.